De fiets- en wandeltochten die de solidariteitsgroep van AZ Voorkempen en de Pedalistas uit de regio Kortrijk enkele weken geleden organiseerden werden een groot succes !
En nog zoveel andere mensen en organisaties helpen ons op de meest verschillende manieren vooruit. Daar zijn we HEEL DANKBAAR voor!
